POVRAT ROBE

Pojmovnik:

Potrošač – je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja

Potrošački ugovor o kupoprodaji – ugovor kojim trgovac prenosi ili se obvezuje prenijeti potrošaču robu u vlasništvo, a potrošač plaća ili se obvezuje platiti mu cijenu, uključujući bilo koji ugovor koji za predmet istodobno ima robu i uslugu

Povrat
Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe.

U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Automatic servis d.o.o. ima pravo odbiti povrat u potpunosti. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
U pogledu odgovornosti potrošača za umanjenje vrijednosti robe trgovac je dužan izvijestiti potrošača o slijedećem:

»Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.«

Trošak povrata robe u slučaju reklamacije snosi kupac.
U slučaju da je reklamacija “lažna” i neutemeljena trošak dijagnostike i slanja robe sa servisa snosi kupac.
Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed Vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda.
Za povrat, zamjenu ili reklamaciju budite slobodni kontaktirati nas na telefon +385 52 663 293 ili e-mail:info@automatic-servis.hr.
Automatic Servis d.o.o.  zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.

Svi proizvodi, usluge i ostali artikli na stranicama Automatic servis d.o.o. su vlasništvo Automatic Servis d.o.o. Kod ugovora o kupoprodaji, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed. Ako je prijevoznik bio izabran na prijedlog potrošača, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku.

Ukoliko nije drugačije regulirano ovim uvjetima, na ove odnose se primjenjuju Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji – Potrošački ugovori

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu imaju potrošači, i to u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. U tom smislu, naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Ako ste naručili i primili robu na adresu, a ipak biste željeli nešto drugo, možete napraviti zamjenu. Reklamacija se radi za robu koja je dostavljena krivo ili nije potpuna zbog nekih nedostataka koje su nastale prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.
Potrošač ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku 14 dana od dana primitka pošiljke.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektroničkom poštom. Potrebno je ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu kojeg možete preuzeti na ovome linku u pdf formatu, a možete ga ispuniti elektronskim putem ili fizički nakon printanja. Nakon što ispunite Obrazac za raskid ugovora, isti nam dostavite putem e-mail adrese: info@automatic-servis.hr ili poštom na adresu Naselje Baraka 7, 52420 Buzet. Nakon toga kontaktirat ćemo vas i dogovoriti s Vama detalje povrata.

UVJETI POVRATA – UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA

Uvjet raskida navedenog Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, dobavljač će po primitku vraćene robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen. Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe. Troškove povrata proizvoda snosi kupac.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  8. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

Zabrana plaćanja unaprijed
Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima, izričito priznanje duga itd.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.

Na uvjete poslovanja i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18), .